شوراي شهراروميه اصلاح حفاري ها را بر عهده شركتهاي خدمات رسان گذاشت

۲۹ فروردين ۱۳۹۰


شوراي شهراروميه اصلاح حفاري ها را بر عهده شركتهاي خدمات رسان گذاشت

جليلي: اين مصوبه در جهت حمايت از اقشار كم درآمد است
بر اساس مصوبه روز گذشته شوراي اسلامي شهر اروميه، اين شورا به شركت هاي خدمات رسان شامل آب و فاضلاب،توزيع نيروي برق،گاز و مخابرات اجازه مي دهد در داخل محدوده شهر با اخذ مجوز حفاري از شهرداري نسبت به توسعه شبكه و واگذاري انشعاب اقدام نمايند.
به گزارش آينانيوز به نقل از سايت اطلاع رساني شوراي شهر اروميه، بر اساس اين مصوبه در خصوص ساخت و سازهاي خارج از محدوده قانوني شهر شركتهاي خدمات رسان رأسا ً اقدام خواهند نمود و اصلاح حفاري هاي مربوط به اين بخش برابر تفاهم نامه هاي منعقده به عهده شركتهاي مذكور خواهد بود .
اين مصوبه تصريح مي دارد: اصلاح حفاري هاي مربوط به اين بخش برابر تفاهم نامه هاي منعقده به عهده شركتهاي مذكور خواهد بود . تصويب اين مصوبه مانع از دريافت حق و حقوق قانوني شهرداري در ساخت و سازهاي قولنامه اي توسط خود شهرداري نخواهد بود.
رئيس شوراي شهر اروميه مصوبه اخير را در جهت حمايت از اقشار كم درآمدو طرح هدفمندكردن يارانه ها دانست.
پرويز جليلي گفت: در جهت حمايت از اقشار كم درآمد جامعه و مساعدت در اجراي موثرتر قانون هدفمندي يارانه ها شوراي اسلامي شهر اروميه بر اساس پيشنهاد اعضاء اين مصوبه را گذراند.
وي خاطرنشان كرد: اين موضوع كرارا ً از سوي اقشار مختلف محروم از استفاده از انرژي و سوخت پيگيري مي شد كه شورا در جهت انجام رسالت خود در اين خصوص با بررسي تمامي جوانب اقدام مذكور را انجام داد.
گفته مي شود تصويب اين مصوبه مانع از دريافت حق و حقوق قانوني شهرداري در ساخت و سازهاي قولنامه اي توسط خود شهرداري نخواهد بود .


بؤلوم : تراختور یازار : elman 1 باخیش


 

بلاگا گؤره


    سلام
    عزيز گؤروشجو لر بلوقوما خوش گليبسينيز
    بو بلوقدا گؤزل آذربايجانيميزا گؤره يازيلار - شكيللر و.. اولاجاقدير
    هدفيميز ديليميزي قوروماق و آذربايجانا وفالي بير اؤولاد اولماقدير
    يوروملارينيزي گؤزله ييرم


سایغاج